Co to jest gwarancja door to door?

Gwarancja ?od drzwi do drzwi?. Jest to sposób realizacji serwisu gwarancyjnego urządzeń większości producentów. Wadliwy sprzęt jest odbierany przez kuriera, naprawiany w autoryzowanym punkcie serwisowym, a następnie dostarczany w to samo miejsce. Wszelkie koszty pokrywa serwis producenta.
Aby skorzystać z gwarancji door to door:
- Skontaktuj się z z autoryzowanym serwisem danego producenta.
- Podaj numer seryjny urządzenia i numer dowodu zakupu. Ustal szczegóły potrzebne kurierowi do odbioru Twojego sprzętu.
- Poczekaj na naprawę. W zależności od usterki serwis trwa do 14 dni.

Czy informacje w tym temacie są wystarczające?

Twoja odpowiedź (anonimowa) pomoże nam ulepszyć system pomocy


tak nie


Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Zamknij
Proszę czekać... Proszę czekać...